Even voorstellen: Annemarieke de Leeuw

04 oktober 2018

Annemarieke de Leeuw runt samen met Marcel Scholten LoodRecht Reclame, een full-service reclamebedrijf dat juist verhuisd is van de Kollergang naar het oude postkantoor aan de Voorstraat.

“Wij zorgen ervoor dat onze klanten blijvend zichtbaar zijn voor hun doelgroep en klanten. Dit door middel van reclame-uitingen als drukwerk, autobelettering, website en gevelreclame. Wij adviseren, ontwerpen en zoeken vervolgens de juiste oplossing voor de realisatie van het eindresultaat. Kortom, wij nemen al het geregel op gebied van reclame en marketing uit handen!” aldus Annemarieke.

“Voor de Hardenbergse Uitdaging verzorgen wij de opmaak van de advertentie, die maandelijks in Weekblad De Toren wordt geplaatst. Ook zoek ik naar passend fotomateriaal voor de nieuwsbrief. Verder verzorgen we promotiemateriaal en drukwerk, zoals visitekaartjes.”

Waarom wil je bijdragen aan de Hardenbergse Uitdaging?

“Toen we eigenlijk nog maar net gestart waren met Loodrecht, lazen we een artikel in De Toren van de HU. Wij vonden het van het begin af aan al belangrijk om als bedrijf ook een maatschappelijke rol te vervullen. Dus heb ik meteen onze hulp aangeboden. Ook vinden we het leggen van nieuwe contacten erg leuk en nuttig. Daarbij is het interessant om te zien wat er in je eigen omgeving speelt en wat er op maatschappelijk gebied wordt aangeboden. Zo hadden we het afgelopen voorjaar een vergadering van de matchgroep op het AZC hier in Hardenberg. We kregen een rondleiding in het centrum, best bijzonder, leerzaam en indrukwekkend. Dit zijn dingen die normaal gesproken zo niet op je pad komen.

Ik vind het concept van de HU goed en we proberen ons steentje bij te dragen wanneer/waar dat kan. Het promoten van de HU in Hardenberg is van belang, daarom is de PR-groep opgericht, ook hier zitten we bij om mee te denken.”